Algemene Voorwaarden voor gebruik van de websites, applicaties en diensten van BroodBesteld.nl voor consumenten.
BroodBesteld.nl maakt deel uit van Shopforce BV, adres: Handelskade 31, 8064 DV Zwartsluis, Overijssel, Nederland en is in het handelsregister geregistreerd onder nummer 57967202, bij de Kamer van Koophandel in Zwolle.
Laatst gewijzigd: 1 juni 2013
Behandeling persoonsgegevens
Uw gegevens worden enkel gebruikt zoals in deze Algemene Voorwaarden uitgelegd. BroodBesteld.nl verbindt zich er toe de verzamelde data in geen geval te verkopen, door te geven of te verhuren aan derden met het oog op commerciële doeleinden. Wel spelen we uw adresinformatie door aan de bakker waar u bestelt teneinde de bezorging te faciliteren. Uitzondering op bovenstaande zijn verzoeken van de Rijksoverheid, bijvoorbeeld in het geval van een politieonderzoek.
Relatie tot leveranciers en overige derden
Als u bij BroodBesteld.nl bestelt geven we uw bestelling door aan de bakker van uw keuze. Mocht het zo zijn dat ons duidelijk wordt dat er om één of andere reden niet kan worden bezorgd zullen wij u hier direct van op de hoogte stellen. BroodBesteld.nl is enkel intermediair in deze handeling. De daadwerkelijke leveringsovereenkomst wordt onder de algemene voorwaarden van de bakker in kwestie gesloten. BroodBesteld.nl is geen partij in deze overeenkomst omdat wij geen invloed kunnen uitoefenen op de individuele prestaties van een bakker. De verantwoordelijkheid van BroodBesteld.nl beperkt zich dan ook tot het overdragen van de bestelling aan de bakker.
Online betalingen
Betalingen die rechtstreeks op de website worden voldaan, worden via BroodBesteld.nl aan de aangesloten bakkers overgemaakt. Een betaling kan enkel worden teruggestort indien de bakker (niet volledig) tot levering is overgegaan. Een terugboeking van uw betaling kan maximaal 10 werkdagen in beslag nemen.
Indien er een geschil ontstaat over een online betaling kan hiertoe een klacht worden ingediend bij BroodBesteld.nl. U kunt zich hiervoor wenden tot
[email protected].
Klachtenafhandeling
BroodBesteld.nl is niet verantwoordelijk voor (wan)prestaties van bakker. Er wordt echter wel bemiddeld in geschillen tussen bakker en de klant om zodoende tot een oplossing van een voorkomend probleem te kunnen komen. U kunt klachten melden op
[email protected]. Elke klacht wordt door ons behandeld.
Nieuwsbrief en ongewenste e-mail
Op het moment dat u uw bestelling plaatst wordt middels een aanvinkvakje gevraagd of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Vinkt u dit vakje niet af zult u de nieuwsbrief ontvangen tot een eventuele afmelding. Afmelden doet u via de profielfunctie op onze website. U bent niet aangemeld voor de nieuwsbrief als u dit aanvinkvakje afvinkt, u ontvangt dan buiten de noodzakelijke bevestigingsemail (direct na de bestelling) geen email meer van ons. BroodBesteld.nl verstuurt nooit zogenaamde 'spam' (ongevraagde e-mail) en zal ook in de toekomst nooit spam versturen.
Wilt u meer weten over de behandeling van uw gegevens door BroodBesteld.nl dan kunt u terecht op ons algemeen e-mail adres (
[email protected]).
Technisch bewaren van persoonsgegevens
De informatie die u bij een bestelling aan ons verstrekt wordt bewaakt op een serie beveiligde servers, beschermd door 128 bits encryptie en een reeks firewalls.
Cookies
BroodBesteld.nl gebruikt een techniek genaamd 'Cookies' om de site zo gebruikersvriendelijk mogelijk te maken. Het Cookie dat BroodBesteld.nl gebruikt is een nummer waardoor we u bij de volgende bestelling sneller kunnen helpen. Uw postcode wordt bijvoorbeeld alvast ingevuld, u kunt ook uw gebruikers informatie bewaren. Dit zorgt er voor dat u snel uw bestelling kunt plaatsen. Cookies worden bovendien gebruikt om te 'onthouden' welke producten u in uw winkelwagentje hebt. Dit is noodzakelijk voor het technisch functioneren van BroodBesteld.nl. Er worden geen persoonlijke gegevens over het internet gestuurd door middel van het cookie, het is slechts een nummer.
Correctheid van prijzen
Hoewel BroodBesteld.nl er altijd voor probeert te zorgen dat u de meest recente prijzen op uw scherm krijgt kan het door allerlei, meest externe, invloeden voorkomen dat prijzen niet correct zijn. BroodBesteld.nl noch de bakker waar u bestelt is verantwoordelijk voor het terugbetalen van een eventueel prijsverschil. Mocht u een prijsverschil tegenkomen zouden wij het op prijs stellen dat u dit verschil zo snel mogelijk meldt op
[email protected]. Wij zullen vervolgens zorg dragen voor een correctie ervan.
Intellectueel eigendomsrecht
Het is niet toegestaan om zonder toestemming van BroodBesteld.nl enig onderdeel van BroodBesteld.nl te kopiëren, aan te passen, te vertalen en/of uit te geven. Heeft u de interesse om (een deel van) onze site te gebruiken voor welk doeleinde dan ook, dan kunt u zich wenden tot
[email protected] en een aanvraag daartoe indienen.
Aansprakelijkheid
BroodBesteld.nl doet haar best een zo optimaal mogelijke dienstverlening te bieden aan haar gebruikers. BroodBesteld.nl accepteert echter geen enkele verantwoordelijkheid voor het niet functioneren van de website of aanverwante diensten.
BroodBesteld.nl alsmede deze overeenkomst vallen onder Nederlands recht.